Orientační nabídka


International


Znak města Jemnice (odkaz na titulní stránku) 

Město Jemnice
Oficiální webové stránky


Vyhledávání


 

Cesta: Titulní stránka > Radnice > Městský úřad > E-podatelna

 

Elektronická podatelna

 

 
 

ELEKTRONICKÁ  PODATELNA

Městského úřadu   Jemnice

 

·        Elektronická adresa: epodatelna@mesto-jemnice.cz

 

Tato elektronická podatelna je určena pro příjem podání doručovaných elektronickou poštou Městskému úřadu Jemnice ( dále jen úřad).

 

·        Adresa pro podání osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:

Městský úřad Jemnice

Husova 103

675 31 Jemnice

 

·        Úřední hodiny podatelny:

Pondělí a středa  7.00 – 11.30      12.15 – 17.00

Úterý a čtvrtek   7.00 – 11.30       12.15 – 15.00

Pátek                  7.00 – 11.30       12.15 – 14.45

 

·        Technické parametry přijímaných datových zpráv:

Podání jsou přijímána ve formátech: txt,doc,rtf,pdf,xls,htm,html,bmp,jpg.Maximální přípustná velikost podání doručované elektronickou poštou je 10 MB.V případě pochybností vzneste dotaz na  naši  epodatelnu, kde Vám bude sděleno, zda je daný formát akceptovatelný.

 

·        Seznam povolených typů nosičů:

 

Disketa 1,44 MB  3,5 palce zformátovaná pro některý z "windowsovských" systémů souborů,

nebo CD. Datové nosiče jsou podle zákona o archivnictví klasifikovány jako dokumenty a proto nemohou být vráceny podavateli.

V případě pochybností vzneste dotaz na  naši  epodatelnu, kde Vám bude sděleno, zda je daný formát akceptovatelný.

 

·        Pravidla  potvrzování doručovaných datových zpráv :

Úřad potvrzuje, že zpráva byla doručena elektronické podatelně, zasláním této zprávy:(vzor)

 

 

Potvrzení doručení datové zprávy

 

Datová zpráva byly doručena elektronické podatelně Městského úřadu v Jemnici epodatelna@mesto-jemnice.cz 01/01/2005 v 10:55:30 k dalšímu zpracování.

 

Identifikátor dokumentu

 

Jméno a přijmení oprávněného zaměstnance

 

 

Tato datová zpráva musí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem oprávněného zaměstnance úřadu

Úřad zasílá zprávu o doručení nejpozději v první pracovní den, který bezprostředně následuje po dni doručení.Úřad zprávu zasílá na elektronickou adresu, ze které byla zpráva odeslána, pokud odesílatel nepožádal o zaslání na jinou elektronickou  adresu.Pokud se zpráva  potvrzující doručení vrátí úřadu jako nedoručitelná, úřad učiní ještě jeden pokus o doručení.

 

·        Postup v případě zjištění škodlivého softwaru nebo chybného formátu u přijaté datové zprávy:

Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software nebo chybný formát, není zpracována. Pokud odesílatel neobdrží zprávu potvrzující doručení (viz. výše), je pravděpodobné, že se jednalo o takto poškozenou zprávu, kterou nelze zpracovat.

 

·        Podání bez zaručeného podpisu nebo s neplatným podpisem:

 

Při podání bez zaručeného elektronického podpisu nebo s neplatným elektronickým podpisem se tato podání bere jako nepodepsané a je zpracováno jako  elektronická obyčejná pošta

 

·        Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:

 

Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu epodatelna@mesto-jemnice.cz, případně na poštovní adresu úřadu, nebo tel.568 450 221 kl.204

 

·        Seznam jmen oprávněných zaměstnanců úřadu, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát:

 

Sériové číslo  certifikátu

Jméno/název (CN)

Platnost od

Platnost do 

571847

ing. Miloš Pacas

01.06.2012


01.06.2013


 

 

 

 

 

Kvalifikovaný certifikát vydala Postsignum VCA

 

·        Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména žádosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:

 

- žádost o poskytnutí informace podle zákona č.106/1999 Sb. o svobodném přístupu k

   informacím nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.

·        Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád

musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném  certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb,

nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno – viz výše.

Podle §37 odst .2.zákona č 500/2004 Sb. musí být z podání patrno kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje.Zvláštní právní předpisy mohou stanovit jeho další náležitosti.

 

·         Stížnosti, oznámení a podněty. nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.

·         Datové zprávy zaslané orgánům veřejné moci, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky orgánu a občany

 

Ing. Miloš Pacas

tajemník MěÚ

 

V Jemnici 25.1.2006

 
Zodpovídá: administrátor stránek
Vytvořeno / změněno: 23.1.2008 / 24.1.2008 | Zveřejnit od: 23.1.2006
 

 

Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém